HTML

PTweet: MutasdMagadON copy

@

Javaslattal élnél? Fikáznál? Lányt javasolnál? Vagy egyszerűen csak írnál egy emailt? Küldj pár sort a tetovaltlanyok@indamail.hu címre. Köszi.

Friss topikok

  • SpanyolKarcsi: Ha már tetovált akor őt blokkolnám:) www.szexpartnerindex.hu/SzexPartner/2429?Nev=Sweetmango&T... (2015.10.04. 12:27) Moziszombat: Lori Anne
  • SpanyolKarcsi: Tetovált lányokat adom. Magyar hirdetőoldalakon ő hasonlít rá egy kicsit. Kár, hogy picit idősebb:... (2015.09.25. 19:52) Moziszombat: Eva Angelina
  • : Helyes. (2014.01.07. 13:32) Carrina Vargas 2.
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ez egy egész jó sorozat!:P (2012.10.20. 20:28) 7x7
  • calibra91: a 4-est kérném! Kösz... (2012.09.20. 11:36) 7x7

2011.06.08. 18:25 PTweet

Köszi!

PTweet: TL logó2

A kedvenc számom az 5-ös. Tervbe volt véve, ha elérem a csupa ötösből álló számú nézettséget, megörülök neki és írok róla. Olyan gyorsan történt minden, hogy elmaradt az 555. és 5,555. látogató köszöntése. És egy kicsit lecsúsztam az 55,555.-ről is.

Hétfőn még úgy gondoltam, hogy szerdán vagy csütörtökön köszönthetem az 55,555-ik látogatót. De kikerültem az index főlapra, és ahogy ilyenkor történni szokott az átlagos napi nézettségem sokszorosára ugrik és ezrével jöttök az oldalra tetovált lányokat nézegetni. Ez csúcs! Hajtás után meglátjátok, mennyire.

Nyilván nem számít rekordnak az elért nézettség a blog.hu eddigi történetében, de az én blog-történetem legnagyobb látogatottságát (illetve hullámát) éltem át. Ezért most extra köszönet NEKTEK, minden olvasómnak!

Egy hónapja, május 7-én indultam, napi néhány tucat érdeklődővel is bőven megelégedtem volna, de szerencsésen kikerültem az index.hu-ra, alig egy héttel az indulás után és elértem a napi tízezer fős látogatottságot. Tök jó volt, tényleg. A mostanival együtt négyszer voltam a főlapon, egyszer pedig a Velveten. Ezek a napok magasan verték az átlagos látogatottságot. Igaz, hogy ezekről a napokról nem sikerül nagy létszámot fix látogatónak megtartanom, de köszönöm, hogy benéztetek!

Külön köszönet azoknak, akik akár napi szinten figyelik, hogy milyen képek kerülnek ki az oldalra és hozzászólással, emaillel vagy egyéb módon támogatnak. Ti vagytok a legjobb fejek. :)

Igyekszem minőségi képeket megosztani Veletek továbbra is, komolyan számítok a Mutasd magad(on) "mozgalmamra" is, bár ez eddig teljes érdektelenségbe látszik fulladni /szomorú arc/. Véleményre, legyen negatív vagy pozitív, továbbra is számítok. Ha valamit hiányoltok, vagy másképp csinálnátok, szóljatok, és lehetőségeimhez képest próbálok minden kívánságot teljesíteni.

Végezetül engedjétek meg, hogy ön-vállveregetésként megmutassam az elmúlt hónap látogatottsági adatait (1. kép). Összehasonlításként pedig (2. kép) nézzétek meg, hogy a masszív fanok (hehe) mekkora érdeklődést mutatnak a május 30. és június 6 közti időszakban. 

PTweet: Nézőke 2011-0507-0607PTweet: Nézőke 2011-0530-0606

 

Az eddigi figyelmet egy Trisha Lurie Rátok néző képével köszönöm meg, és egyben ezzel promózom magam a további figyelem elnyerésére. Gyertek ide sokan :) 

PTweet: TrishaLurie 05

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tetovaltlanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr582968439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása