HTML

PTweet: MutasdMagadON copy

@

Javaslattal élnél? Fikáznál? Lányt javasolnál? Vagy egyszerűen csak írnál egy emailt? Küldj pár sort a tetovaltlanyok@indamail.hu címre. Köszi.

Friss topikok

  • SpanyolKarcsi: Ha már tetovált akor őt blokkolnám:) www.szexpartnerindex.hu/SzexPartner/2429?Nev=Sweetmango&T... (2015.10.04. 12:27) Moziszombat: Lori Anne
  • SpanyolKarcsi: Tetovált lányokat adom. Magyar hirdetőoldalakon ő hasonlít rá egy kicsit. Kár, hogy picit idősebb:... (2015.09.25. 19:52) Moziszombat: Eva Angelina
  • : Helyes. (2014.01.07. 13:32) Carrina Vargas 2.
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ez egy egész jó sorozat!:P (2012.10.20. 20:28) 7x7
  • calibra91: a 4-est kérném! Kösz... (2012.09.20. 11:36) 7x7

2011.11.27. 18:40 PTweet

Szép idők!

Az elmúlt két hét a blog életében igen kedvezően alakult (innen szép visszaesni :) ) November 16-ától két napot leszámítva folyamatosan címoldalon voltam. Nem tudom, kinek kell köszönnöm, de köszönöm. És persze köszönöm mindenkinek, aki idekattintott és nézegette a képeket. Köszönöm a visszatérőknek, hogy visszatérnek, az újaknak, hogy kipróbálnak. Köszi a hazaiaknak és köszi, hogy külföldről is megtalálnak.

Sajnos nem értem el azt a látogatottságot, amit év vége tájára szerettem volna, de ez valószínű amatőr bloggerségem miatt van így. Viszont az indulás óta ilyen számokat értem el (kép), ami nekem jó, az olvasók meg eldöntik, hogy cinkes-e vagy sem.

A "Mutasd Magad(on)" projektem erősen bedőlni látszik, de érkeznek építő jellegű hozzászólások, levelek, amikből igyekszem okulni. Hozzászólásotokkal, kívánságotokkal keressetek nyugodtan a tetovaltlanyok@indamail.hu címen. Ez a blog Miattatok van, nem miattam, Tőletek függ milyen lesz. Minden vélemény szívesen fogadok és idővel alakítgatom az oldalt a Ti ízlésetek szerint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tetovaltlanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr273416029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása